SZKOLENIA
Specjalizujemy się w szkoleniach z zakresu m.in. umiejętności interpersonalnych i wychowawczych oraz rozwoju osobistego i działań profilaktycznych.
Oferujemy także współpracę w ramach realizacji projektów.
Profesjonalizm
Posiadamy wiedzę i umiejętności, których potwierdzeniem jest szereg zadowolonych klientów. Nasze kilkuletnie doświadczenie idzie w parze z zaangażowaniem i wiarą w ludzi. Dzięki temu szkolenia, które prowadzimy to coś więcej niż profesjonalna usługa.
Indywidualne podejście
Wychodzimy z założenia, że nie ma dwóch takich samych grup ani sytuacji. Stąd jest dla nas oczywiste, że każde szkolenie powinno być indywidualnie dopasowane do potrzeb i wymagań Klienta. Dokładne określenie oczekiwań i kryteriów umożliwia osiągnięcie celów.
Korzyści
Skupiamy się na zmianie, jaką ma przynieść udział w szkoleniu. Dlatego dążymy do tego, aby przekazywać nie tylko wiedzę, ale również umiejętności. Stale też rozwijamy oferty szkoleń, uwzględniając zmieniające się potrzeby.
Oferta
1. Podstawowe informacji dotyczących prowadzenia pojazdu po użyciu alkoholu lub środka działającego podobnie do alkoholu.
2. Powody, dla których ludzie decydują się na prowadzenie pojazdu po użyciu alkoholu lub środka działającego podobnie do alkoholu.
3. Problemy związane z używaniem alkoholu oraz środków działających podobnie do alkoholu.
4. Sposoby autodiagnozy stylu picia alkoholu oraz używania środków działających podobnie do alkoholu, poziomu samokontroli i tendencji do zachowań ryzykownych oraz ulegania wpływom zewnętrznym.
5. Wykład dotyczący odpowiedzialności.
6. Sposoby przeciwdziałania problemowi prowadzenia pojazdu po użyciu alkoholu lub środka działającego podobnie do alkoholu.
Realizacja kursów w dni powszednie oraz weekendy
Cena: 400 zł / uczestnik (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn 18 grudnia 2012 r.)
Oferujemy warsztaty, które mają na celu między innymi:
- zwiększenie kompetencji pracowników
- poprawę stosunków pomiędzy osobami zatrudnionymi na różnych szczeblach w hierarchii firmy
- wzmocnienie istniejących zespołów pracowniczych
Uczestnicząc w naszych warsztatach pracownicy nabywają wiedzę i umiejętności, które bezpośrednio wpływają na jakoś współpracy i efektywność. Udział w warsztatach umiejętności psychospołecznych od dawna jest uznanym sposobem na zwiększenie wydajności pracy. Każde z prowadzonych szkoleń bezpośrednio nawiązuje do rzeczywistości Klienta.
Zakres tematyczny:- Trening menedżerski
- Przywództwo
- Zarządzanie komunikacją w organizacji
- Coaching
- Motywowanie
- Budowanie zespołów
- Oceny okresowe
- Zarządzanie konfliktem
- Komunikacja interpersonalna
- Negocjacje
- Perswazja i wywieranie wpływu
- Sztuka prezentacji/Kreowanie wizerunku
- Pokonanie stresu
- Asertywność
- Inteligencja emocjonalna
- Zapobieganie wypaleniu zawodowemu
- Zarządzanie czasem
- Twórcze myślenie i podejmowanie decyzji
- Savoir-vivre w biznesie
- Umiejętności sprzedażowe
- Jakość obsługi klienta
- Negocjacje handlowe
Oferta szkoleń dla instytucji pomocowych obejmuje szeroki zakres tematyczny. Dzięki temu kompleksowo odpowiadamy na potrzeby pracowników i osób decyzyjnych. Niezależnie od tematu, zwracamy uwagę na budowę podstaw współpracy, wymianę doświadczeń i komunikację w zespole. Wykorzystujemy analizę przypadków, ćwiczenia warsztatowe, gry szkoleniowe, pracę w grupach, mini wykład czy dyskusję.
Zakres tematyczny:- Potęga zespołu – budowanie potencjału zespołów interdyscyplinarnych
- Przemoc w rodzinie – diagnozowanie zjawiska i skuteczna komunikacja z osobą stosującą przemoc
- Obrona przed manipulacją
- Komunikacja i skuteczne motywowanie klientów pomocy społecznej
- Podejście w pracy z klientem
- Praca z osobą uzależnioną i współuzależnioną
- Studium terapii grupowej i treningu interpersonalnego
- Trening kompetencji – interwencja kryzysowa
- Aktywizacja bezrobotnych
- Budowanie współpracy w zespole
- Praca z trudnym klientem
- Wypalenie zawodowe
- Metoda dialogu motywującego
Oferta szkoleń dla nauczycieli i pedagogów obejmuje szeroki zakres tematyczny. Dzięki temu kompleksowo odpowiadamy na specyficzne potrzeby pracowników instytucji oświaty. Niezależnie od tematu, zwracamy uwagę na budowę podstaw współpracy, wymianę doświadczeń i komunikację w zespole. Wykorzystujemy analizę przypadków, ćwiczenia warsztatowe, gry szkoleniowe, pracę w grupach, mini wykład czy dyskusję.
Zakres tematyczny:- Uzależnienia od substancji psychoaktywnych - profilaktyka i interwencja
- Uzależnienia od nowych mediów – profilaktyka i interwencja
- Przeciwdziałanie agresji i przemocy
- Wypalenie zawodowe
- Zaburzenia psychiczne u dzieci i młodzieży
- Techniki prowadzenia warsztatów
- Rodzinne uwarunkowania trudności wychowawczych i szkolnych wśród uczniów
- Szkoła bez przemocy
- Diagnoza problemów wychowawczych
- Psychologia relacji i stres
- Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny
- Rodzice jako partnerzy szkoły
- Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
- Ocenianie kształtujące
- Kształtowanie postawy uczniowskiej
- Wspieranie pracy wychowawców klas
- Uczeń – aktywny uczestnik procesu uczenia się
Oferta szkoleń dla studentów obejmuje szeroki zakres tematyczny. Dzięki temu kompleksowo odpowiadamy na specyficzne potrzeby młodych ludzi. Niezależnie od tematu, zwracamy uwagę umiejętności istotne w kontekście rynku pracy – m.in. budowanie postawy współpracy, wymianę doświadczeń i komunikację w zespole. Wykorzystujemy analizę przypadków, ćwiczenia warsztatowe, gry szkoleniowe, pracę w grupach, mini wykład czy dyskusję.
Zakres tematyczny:- Kompetencje interpersonalne
- Asertywność
- Planowanie
- Podejmowanie decyzji
- Savior-vivre w biznesie
- Autoprezentacja
- Kreowanie własnego wizerunku
- Wystąpienia publiczne
- Pomysł na biznes
- Planowanie kariery zawodowej
- Wywieranie wpływu
- Negocjacje
- Trening antystresowy
- Kreatywność i innowacyjność
- Kreatywne rozwiązywanie problemów
- Radzenie sobie w konfliktach
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z metodami dialogu motywującego, które pomogą lepiej zrozumieć potrzeby ich podopiecznych oraz skuteczniej wspierać ich w rozwoju osobistymi i osianiu celów. Podczas szkolenia zostanie omówione znaczenie budowania pozytywnych realizacji z innymi oraz rola dialogu motywującego w procesie wspierania rozwoju osobistego. Wyjaśnione będą podstawowe zasady dialogu motywującego, tj. empatia, autentyczność, akceptacja, współpraca. Przedstawione zostaną techniki aktywnego słuchania, zadawania pytań otwartych i refleksyjnych.